duminică, 20 septembrie 2009

Triunghiul de aur

In gara de est din Paris, la intoarcere, am ajuns cu un ceas mai devreme, am beut o cioco delishaz si apoi am zis ia sa-mi iau io revista intouch editsia franceza (o cumpar in nemtsia si stiam ca este si in engleza). m-am invirtit, am gasit-o pe aia germana, cu un euroi mai scumpa ca la ea acasa, n-am luat-o, in fine, mi-a explicat vinzatoarea ca nu este in franceza.
Am fost debusolata si m-am lasat pagubasa. Da' trenu' nu era inca anuntsat la linia x. Asa ca l-am lasat pe P. cu fundu pe valiza si m-am mai dus o tura. M-am uitat pe la carti alea alea, neinteresant, pina la urma mi-am luat o revista cu birfe frantsuzeasca.
Ce m-a facut sa ma hotarasc?
Pe coperta Jennifer Aniston cu un cerculets in dreptu burtsii si mari semne de intrebare "este in sfirsit gravida?", apoi Brad Pitt, exu dinsei, da, in alta poza tot pe coperta, "Brad tace" si cel mai jos, cu o moaca super catranita, Angelina, gagica lu Brad, da?, care il intreaba pe Brad "E copilul tau?". M-am hlizit serios si am dat banu.
Ultimu numar al revistei nemtsesti e tot cu Anistoanca pe coperta. In doua variante. Una cu un model de rochitsiqa nu cu foarte mari tsitse, alta cu maieuash cu tsetse mai seriuase. Titlul "Multe vedete fac operatii estetice ca sa fie in continuare cautate la Holiud. Azi: Anistuanca, bigar bubz". M-am ris si la aia. Poate o sa vina si-o zi cind o sa ma rid fara sa mai cumpar. Mai videm. Ma-ndoi diocamdata, ca e o lectura lejereana. Ma duc la un film, Call Me, cu Anistuanca. Taram.

Un comentariu:

  1. Draga vio, probabil ca vei fi oarecum desamagita sa vezi ca tot io itz scriu si aici, dara acesta este un anuntz O-FI-CI-AL ca poza cu coleru nu ie in posturi. O fi in comments, da aia nu ma mai simtz instare sa promitz.

    Pa,
    Cunoshtintza Dvs. din saibarspeis, v

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog