duminică, 20 septembrie 2009

Ah pipotzica mea!

Prin mai la o bucata mi-am tras un al doilea abonament pe ceololar, ca ala pe care il aveam mi se parea cam scumput. Prin abonament io intseleg ca nu platesc nici o taxa lunara, nu tre sa vorbesc minim x minute. Diferenta intre prepaid si abonament e ca la prepaid poti sa ramii fara credit, la abonament nu.
Bun, P. se mutase la simyo, daca facea reclama, primea 10 euri, aveau tarife super ok, m-am dus si eu, a primit el 10 euri, totu minunat, in primele luni am avut niste facturi rizibil de mici, eram mega felis si ziceam la toata lumea bai nu mai statsi cu alte tipuri de abonament.
Bun, in august m-am gindit s-o sun scurt pe var-mea greaca s-o felicit de bebe. Apoi am sunat-o pe A. in Franta pe mobil, plus vreo 4-5 sms-uri internationale. Cind sa-mi vina factura, sa-mi cada si plombele. Ca la 20 de euri. Care nu e mult. Da' la 9 centsi minutu natsional si 9 centsi semeseu, am zis cind am vorbit io intr-asa un haaaal?

Ma uit pe factura detaliata, imi creste pulsu' strafulgerator. Franta m-a costat 7,64 euri pentru 4 minutsele si doo secunde. You do the math.

Inainte de-a pleca acu in conced mi-am comandat un abonament similar, la firma fonic. Care erau din tseava relativ mai interesantsi, dar nu musai pentru mine. Ma rog, mai dadeau 9 centi pe sunat in Ioropa, da am zis ca nu-mi trebuie, ca nu sun decit de acasa sau daca arde, n-o sa ma arda la prets pentru o minuta.
Ieri mi-am activat abia cardu fonic.
Da' tot imi statea in git factura din august, asa ca azi le-am trimis mail si mi-au si raspuns.

Ins Ausland telefonieren Sie zu 1,84 Euro/Minute und versenden SMS zu 20
Cent/SMS, egal mit welchem simyo Tarif Sie telefonieren.

Creca nu e necesar sa traduc. Singuru lucru de care-mi pare rau e ca-mi placea numaru, era primu meu numar din tineretse... Numa bine, renunts la el si o sa i-l dau mamei sa il foloseasca ea, cind mai vine in vizita.

Culmea culmilor culmilor mai e ca TARIFELE IN STRAINATATE sint reglementate de UE cred, anume 13 cents pe sms, 52 de centsi daca suni tu si nu mai stiu cit, vreo 29 cred, daca te suna cineva, ca ai roaming si platesti pe el. Cu alte cuvinte, iesi mai ieftin sa treci granitsa si sa suni altundeva decit de acasa. Ce porcarie.

Simyo sucs, fonic rulz (sper!).

PS La primul abonament (pe care il am de vreo doi ani) nu renunt ca e tot din ala cu daca n-ai sunat tu deloc sau scris, nu platesti nimic. Si nici nu expira, ca la prepaid. Si misto la el e ca am doua numere si cind is la max 3 km de casa, am un tarif jenant de mic pentru sunat pe fix, pe care-l practic.
Ma bucur ca n-am fo eu singura prin strainezia si sa ma sune P. si sa-i vina lui o factura colosala.

3 comentarii:

  1. De ca si cum daca era pe telefonu lui, banii nu sint tot aia pe care-i cheltuitzi amindoi, impreuna. Banuiesc ca e mai degrab' o chestie de altruism mal place (asta e 'e cu accent egu', da nu stiu sa pun).

    RăspundețiȘtergere
  2. Vera, ai si tu dreptate intr-un fel:)
    Da' in genere ma suna el si io zic lasa lasa ca te sun io data viituare si tot el suna si io zic hai sa vorbim pe net blabla, da acolo nu prea ne-ntselegem in fine, orcum facturile lui e mai mari!

    Ma tem ca-m perd vocisuara, asa is de frumos gijiita, abea ajtept sa trebiasca miine sa raspund la telefon la job, care o sa trebiasca, sou, aim of tu bed.

    filmu o fo I'm just not that into you. care fu ok, ca sa zic asa. spukii rau o fo jennifer connely care intr-o shcena o semanat rau de tot si fizic si ca ce spunea cu o fosta colega de-a mea de la erport (nu retsin dac-am biciut pe aici despre dinsa). a, im place ben affleck fizical. ce ma fac?

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga, si mie imi place Ben Affleck si fizical si ca tot, mi se pare ca tre sa fie un baiat destept si cu simtzu humorului. Dar nu imi fac probleme. E ca luna de pe cer. Ce poti sa faci? Nimic, asa ca nici nutz pui problema.

    Si, oricum, daca ai citit la suzi, eu am avut deja doua momente in ultimele luni, in care mi-am impartzit actorii sexi cu colegii si colegele mele de la birou, unde a fost grav, ca eram doua tipe hetero si doi tipi gay si ne bateam pe aceeasi marfa. A, suzi, daca citesti aci, sa stii ca, acum o saptamina, la reimpartzire, NIMENI nu l-a vrut pe Eric B. al dumitale, poarta-l sanatoasa.

    vio, sint dezamagita, ca mi-am luat niste ore din viata sa-ti caut colieru pe blog si tu num zici o vorba buna, da de Anistoanca iti pasa. Asa ca, ca la noi la Bucuresti: Huo! La oase!

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog