marți, 29 septembrie 2009

Aproape

Aproape avem pisica. Adica vine cind ii convine ei, ceea ce e misto intr-un fel, io ma oftic ca nu vine cind vreau eu sa vina! In fine, are in general mincare pe terasa si apa (n-am vazut-o niciodata atingindu-se de apa).
Duminica am studiat reclamele saptaminale la magazinele din zona si ieri m-am dus intins sa-i cumpar haleala felinei. Si zgarda anti-purici. N-a aparut s-o cosmetizez.
Am verificat dimineatsa, halise conserva. I-am pus hrana uscata.

Chestie: cit am fost acasa saptamina trecuta, am asteptat pisica cu limba scoasa. Marti n-a venit, miercuri n-a venit. Joi ca o eroina spalam geamu' in bucatarie, apoi o tura pe terasa, mi se pare mie ca e mai putin lapte in castronel decit cit era la ultimul control. Imi zic fir-ar sa fie de pisica nerusinata, haleste si decoleaza. Ma intorc in casa, pisica dormea bine mersi in fotoliu. Atunci mi-am dat seama ca asta fu rasplata mea e-vi-den-ta (si daca nu se desparte asa in silabe ce-are?) pentru ca am fost atit de mega harnica.

La controlul x de azi, bobitsele de hrana uscata rascolite. Fir-ai tu sa fii, deci ai halit si, desi era usa deschisa, n-ai intrat sa zici bonjur. Deci de-asta-mi esti! (vio scotsind fum pe urechi)

La un moment dat, cu ochii in computer, totusi ceva imi atrage atentia la o suta de km distanta, ma rog, adica pe terasa. Un pasaroi mare si colorat. Paf la farfuriutsa cu crantsanele. Stiu sigur ca era o crantsanica pe jos, acu nu mai e.

A, deci pisicaconi este reabilitata si asteptata cu drag si, daca nu cer prea mult, fara purici!

Io o sa servesc un radler, daca nu va deranjeaza foarte tare. Multumesc.

3 comentarii:

  1. Si ce nume are aceasta pisica pe-jumate-a-lu'-vio-pe-jumate-fara-stapan?

    RăspundețiȘtergere
  2. pai io o stiu cam de cind ne-am mutat noi in zona, na, cam la juma de an si ne-a vizitat si anu trecut. si intr-o zi cind am trecut pe linga ea, ea fiind cocotsata pe un gard care am intseles ca ar fi gardul de la casa ei, un copil de-acolo din vecini i-a zis Connie (pronuntsat clar [coni], poate ca s-o fi scriind.
    si cind m-am mai intilnit cu ea in sector am strigat-o coni si ea a venit. deci o cheama pisicaconi.
    ma rog, acu o strig puriciuaica...

    o vecina de linga noi sustsine ca e a unor americani, care de asemenea sint in apropiere (da nu au gardul de care vorbeam mai devreme). dupa nume n-as zice ca nu e asa.

    da m-ar deranja daca stapinii i-au luat zgarda ca sa le arate alora ca pisica are casa ei. eu n-am nimic impotriva, daca s-ar ocupa de ea, da ea se scarpina intruna. intruna se scria cu cratima?

    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. vad ca mi-au scapat vreo doua typo-uri...
    grav: alora- alora care au pus zgarda unei pisici straine...
    -poate ca s-o fi scriind altfel

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog