vineri, 6 martie 2009

Nimica spectaculos

Zisesem cindva intr-un comentariu pe un blog (a lu Suzi) ca o sa scriu un post revolutionar despre detergentii de rufe.
Ma chinui de secole sa scot pete galbioare de pe la subratele camasilor albe, o mare bucurie! Mama mi-a comunicat ca folosind super produsul vanish si-a spalat o fata de masa patata de vreo douazeci de ani si i-a iesit ca noua!
M-am avintat la cumparat vanish (camasile mele chiar si noi se pateaza urgent in zona x), aproape am terminat cutia (e praf, mai folosisem si spray si chiar si un alt mega flaconel cu o solutie speeeciala pentru scoaterea petelor de transpiratie, ei da, unii oameni au probleme mari, chiar dramatice as spune!)
Acest post nu e revolutionar, pentru ca n-am vazut niciun rezultat mai acatarii si minunatele mele bluze camasi si ce-or mai fi ele nu pot fi spalate la temperaturi mari (poate o sa ma arunc si le bag la 95 de grade, sa vad, poate imbrac niste ursuleti de plus cu ele dupa aia!)

Orcum, la lenea mea colosala deosebit de accentuata in acest sezon, mai nou spal rufe aprox la doua saptamini, dureaza o groaza pina le transport pe toate la masina de spalat si apoi ma simt gospodina o zi intreaga, ca doar atita dureaza sortatul, spalatul, insiratul, impaturitul celor uscate de doua saptamini... Ma gindesc sa ma fac si mai nerusinata (vai) si sa-mi mai cumpar niste indispensabile, ca sa spal numai o data pe luna, iac-asa!

Nu mai am de relatat decit faptul la fel de spectaculos ca am avut trei zile libere saptamina asta, un adevarat lux, in care azi am spalat de nevoie, ca ramasesem fara de toate, plus ieri am aspirat jumate din podele, ca is multe si s-a intunecat!

In rest, cam toate emisiunile dubioase de la tv de saptamina asta, plus toate reluarile de seriale, tot ce misca deci am urmarit!

Sint o moderna intelectuala sofisticata!

Ma intreb de ce-a trebuit sa comunic omenirii aceste ginduri inalte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog