sâmbătă, 6 iunie 2009

O previziune fifti fifti si-un cosmar pe bune

Am visat aznuapte ca-mi taiam unghiile de la miini. In mod miraculos, mi le-am taiat irl la picioare azi. o iea. poate visez ca iau miine micu dejun. or ca ma spal pe dinti! :O

Am fo cu mama si nana la mama-sa lu P. care ne-a facut sparanghel si alte abureli, care cocoanele a lejnat de bucurie. Asta era vinerea trecuta. Angela ne-a-ntrebat cu ce se ocupa dinsele sinbata cind io lucram si le-a propus sa sa duce in franfort, caci incepe o nebunie mare de mega conpetitsie sportistica cu cca 65 mii participants si cu puplic, deci super cul. in big siti. io le-am dus pe dinse la coarnele caprei in padure, sa vaza capriuarele si sa haleasca o jtrudel cu inghetsata, giugiuc. plus percica.
Despre asta cu capriuarele anpresea c-an mai relatat sau am vrut, cind an fo prima uara colosha, o fo zioa lu sor-sa lu Angela care-o facut ditamai petrecania in locu numit Gradina cu cerbi. Acolsha or fo sh invitats frantsuj si meniul era netradus. Asa ca (imi amintex eo) cind frantsia a-ntrebat ce-i aia rehbraten (adica friptan de capritsa), tuma se preunbla prin dreptu geamului nejte din alea vii, asa ca raspunsu o fo iote benbi la tava, asa ca mai mults din grup sh-au luat din meniu peshtan, ca nu sa zburatacea prin agvariu supt nasu nostru.

Bon. Doamnele a decolat, a ajunsara acas, io m-am purces la drumu lung si mega drag spre erport dei bai dei bai dei. Intr-una din zile o fo mare macel cu trenurile, ca intr-o statie s-o declansat o leaca de fum (cui nu-i place formularea, sa mai ma scuteasca), asa ca trenurle de fapt s-or cam suspendatara si o trebit sa-nconjuram orasu cu alte optsiuni de transport, o mare bucurie. Me-a can venit sa pling de bucurie, da am ajuns teafara si intregutsa acasa.

Azi la magazen a fost o zi istorica. Cea mai buna vinzatuare care e colega de-a prestat de dimineatsa a reujt sa vinza o parache de chilots. Mari sanse pe mine sa ma afirm pe firmament (care chiar a mers struna si la mine chilotsii n-or fo pe tapet (patentez espresia!!), ci alte ce-uri, orcum, am avut actiune si-n loc sa numar casa la 10 far-un sfert, m-am apucat la si un sfert, adica am pierdut unu doo trenuri de ajuns acasa. Ei bed lac, il iau pe urmatoru.
care a venit din tsava cu intirziere, s-a oprit numa bine nainte de stadion fix pe podu de deasupra otostrazii, care o fo mirific sh-an sta ca prostii sa ne uitam la masini cit o trecut alte doo trinuri in directsie opusa.
La stadion une de obicei urca 2 uameni si cobuara 2, peronu era plin ochi, trenu fiind pina la ora aia vag aerisit. Cind s-o umplut trenu ochi, s-a reunplut peronu sh mai sa tot unplea. O imagine ca-n filme. Ca az s-o-ncheiat mega conpetitsia sufletului lu hector si creca era tots comasats la stadion, mare miscare inteligenta a cefereului nemtsan, chiar ma gindeam io sa parafrazesc treaba aia cu cfr, anumea caca-te draga baba (db deutsche bahn) ... etc.....
Am ajuns cu mega intirziere la gara centrala, unde-am galopat la peronu de unde cu 3 minutsele nainte imi plecase legatura. Super incintata, am fugit napoi la peronu initsial si-am luat trinu in alta directsie, ca alfel aveam de asteptat juma de ora colosha sh era plinuts sh ma apuca claustrofobia-n gara.
Am coborit doo statsii mai incolo, galopat iara ca gazela inocenta (iar patentam) la alta linie, luat primu trin, care se termina la o intersectsie. trinu plin de sportisti, da adica de copchilaraie or babalici. care primii racnea din tots bojocii diverse mai cintece sportiste, spre marea mea incintare iara ca n-aveam pusca automata la mine, sa fac liniste. deci io daca aud ca azi o dat in careva amocu, am toata intselegerea sh conpasiunea.
Am coborit la captu liniei, era numa dubioj la peron, asa ca m-am saltat in urmatorul tranvai, care ah ce bucurie mergea decit pina la penultima statie, io trebind sa cobor logic la ultima.
Asa ca am mai dat din buze si-o tsigara prets de 10 minutsele pina a venit sh bengosul care m-a dus pina la statsia cu pricina de unde mi-am urnit osciuarele spre casa. Inutil de precizat ca tuma az me-a adus colega cea mai vinzatuare ditamai sacoshuaica cu 15 mii de perechi de nadragi care n-o mai incape sh care sper sa-m vie mine, desi am indoele, sau mi-s macar scurts... sh care sacoshuaica fics az a trebit s-o tirii prin cele 200mii trenuri.

Ceia ce mai bag o pipa si-i termin vinu lu P. si puate ma culc.

A totush samsinc fanii, me-a pove un cleent care ma-ntreba de ce nu fac copii ca dinsu e de doo or desfortsat, ambele lui exe fiind nascute pe 6.6 in ani diverits, iar actuala concubina caci n-are de gin sa sa mai insureze este pe 5.5. intre timp a si cunoscut o domnitsa nascuta pe 11.11. Hamiuzan, pardon.

Nuapte buna la tuata lumea, ii urasc pe sportisti, mai ales pe aia galagitsi!

PS cin sa aprind lumina in curte ca sa nimeresc cheile, in loc sa apas pe intrerupator, am apasat pe suneria de la tataul lu P. care s-a bucurat si el mult, nefiind decit apruape mezu noptsii la acea ora tinara. :) I-am zs pardon, de, ce erea sa fac.

2 comentarii:

  1. Duamne, da' multa actziune cu trinuri si tranvaie care m-a apelpisit de numa am ras cu pofte!:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai dupa ce trezişi omul Vio poti sa.i zici orice ca de trimis undeva tot te-a trimis sunt sigur(in gand). mai nou sa te citesc pe tine ar trebuii sa-mi scoti online un dicţioner a la Vio )))

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog