miercuri, 17 iunie 2009

Am scula 9

La un monument dat mi-am exprimat dorinta caci doresc un cedepleer portabel, adica sa-l iei de mina si sa cinte prin casa, nu din ala de luat in tren. Aproape de zioa mea P. a studiat piata la Karstadt (care da faliment btw), a comandat online o nebunie care n-a mers! si am trimes-o napoi.
Uikendu trecut l-am uitat singur acasa si iara a comandat diversze pe net si azi a venit o chestie care cinta! Asa ca de cca doo ceasuri juma ascult acelash cedeu cu muzica de petrecanie turceasca, pai da, nici nu dau in depresie! So, P. rulz, de parca nu stiam! :O

Inainte de-a pleca in ro last time m-am frecat pe net dupa preturi si apoi am aruncat o vorba si la erport la lastminit etc. Acolsa am cunoscut un tip cu care ma-nteleg bine si care s-a dus pina-n India si i-am zis sa-mi arate poze si mi-a trimis de pe facebook. Deci nu le-am vazut, caretelea io inca n-am cont si inca ma tsin batsuasa sa nu-m fac!
Fincaaaaa P. are cont pe wer-kennt-wen (nuj cum se cheama saitu, da e din ala, adica cine pe cine cunoaste etc.) care nu ma intere poate si pentru motivul ca cind ma interesam la erport de pretsu beletelor pentru romanica, tots angajatsii de acolo surfau cu spor pe verchentven...!!!
In mod deosebit de regulat primesc diversze invitatsii sa ma inscriu pe dinastea si sincer n-o simt!
Iaca mai zice si altii!

In rest, dat fiind ca sigur va intereseaza, am umblat (eu mai putin) la fengshuiu dormitorului (se termina berea japanesa:(!!) si in loc de mocheta din perete-n perete, avem acuma (me)laminat. Care e misto! Si-o sa avem si-un dulap mega beton si o sa-l pozez, sa muara calu de invidie!

Si mai in rest, ieri si azi m-am dat pe post de deodorant cu bicarbonat de sodiu (doo zile lucratoare) si am fost impecabila si inca mai sint. Deci ruleaza big taim! Ceea ce va doresc si voo, caci io bag cornu-n perna, pe parola mea! (ma rog, ar cam fi cazu!)

2 comentarii:

  1. Pai, nu tzie itzi zisesem de chestia cu bicarbonatu acu citeva luni? In loc de scirbele de deodorant, care toate ustura (pe mine)? Care nu tu aviai problema cu petele? Daca iesti tu, ma bucur ca tzi-a ajutat. Daca nu iesti tu, bine ca ai aflat si te ajuta.
    Si io refuz Facebooku si orce care face comunicarea inca si mai vaga si tehnologizata decit este deja acum (acum fac mail, comments blog, telefon fix, telefon mobil si skype. Agiunge!)

    RăspundețiȘtergere
  2. stau si ma intreb oare ce vrea sa ne comunice vio cu poza atasata la insemnare? un 'copirish cu frunze si un gugustiuc.
    zen, frate.

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog