miercuri, 14 mai 2008

Puncte

1a. am vazut ieri la teve un top al infractiunilor pe care le fac unii cetateni fara sa stie (in nemtia de ex.). alde sa rupi o floare din parc, sa faci pipi in tufe cind te taie, sa te plimbi cu masina fara sens (adica de ex sa te-nvirti 10 min in cartier cautind un loc de parcare), sa derenjesti vecinii cind faci secs zgomotos, sa gasesti $$$ si sa-i bagi in buzunar (ex. ai gasit 50 euro, i-ai dus la politie, primesti recompensa legala 2 euri 50; nu i-ai dus si te-a vazut un politian, amenda 400 euri).

1b. am un orar relativ dragutel, ma refer la alternarea zilelor lucratoare cu alea libere, asa incit nu tre sa-mi iau cartela lunara la tren, ci ma arenjeaza mai ieftin doua cartele de-o saptamina si inca unu doo bilete. cartela saptaminala nu po s-o iau de la automat sau de la sofer, ci numa de la ghiseu.
care e-nchis de sarbatorile legale ecetera.
asa ca dupa luni, care a fost nuj ce sarbatoare, mi-a trebuit marti f dimi bilet, mi-am luat o calatorie de la sofer si apoi de la ghiseu cartela de-o saptamina. care era 31 de euri, care eu aveam un 50 si un pumn de marunti si am avut o grija sa ma scap de marunt. asa ca i-am dat tantei banii si am avut grija ca de ochii din cap sa nu pierd cartela, ca na, nu e nominala, asa ca daca n-o mai ai, ala esti, mergi fara (40 euri amenda daca te prinde, sanse maricele, o calatorie e 3,60) sau iti iei alta.
bon. m-am dus sa-mi iau niste sosetele lungi de la alimentara (!!) caci ma rosese mergatorii, dau sa scot bancnota de 20 rest de la cartela, nu-i. mai sa fie. ma rog, am platit cu cardu, da am inceput sa ma-nvirt ca ce-am facut cu suma.........
pina la urma am ajuns la concluzia caci:
ori n-am luat deloc de la ghiseu
ori mi-a cazut printre degete
ori mi-a furat-o cineva la job (!!!)

sa ma fure la job mi se pare amuzant, adica ar fi mega culmea!
daca imi cadea, speeer la cita politie misuna prin aeroport sa alerge gasitorul dupa mine si io sa ridic din umeri a mersi
asa ca azi de dimi m-am prezentat la acelasi ghiseu si am zis nu va suparati creca am uitat ieri sa-mi iau restu 20 ioro in cap. ghiseistul s-a uitat pe situatia zilei de ieri, casa daduse cu plus 20 de euri zero centime, m-a pus sa semnez pe-o tidula si mi-a inapoiat paralele. am intrebat daca platesc fo amenda ca-s cascata, el s-a zimbit si a zis ca nu.

ieri toata zioa de cind am constatat lipsa $$$ am fost mega mega vestejita.

2. azi i-am trimis semeseu lu P. AM RECUPERAT BANII O IEEEE!

asa ca avind si eu plus in casa, m-am dus la shoping si mi-am luat nejte cercelasi adorabili (ca de virsta mea, cu buline!) si doo camese. :>

q.e.d.

ce frumos e pe vremea lu Cuza-Voda!


3. normal c-am cheltuit mai mult de 20 de euri, dar ce mai conteaza! !!!!

2 comentarii:

  1. Deci mie faza cu cei 20 de euri mi se pare incredibila. :o

    RăspundețiȘtergere
  2. ca i-am uitat sau ca i-am regasit?

    ps eni niuz abaut trico?

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog