sâmbătă, 17 septembrie 2011

Pour les connaisseurs

Gata, s-a terminat cu gluma. Pentru acces dincolo, trebuie doar să treceţi strada. Voiam să treceţi nu ştiu ce pîrîu dintre Moldova şi Ţara Românească, dar n-am în cap decît aproape 4 beri şi Ozana, care ştiu că e la Humuleşti, comon!
Bine, mai am nisetru gorun şi Nistru Tisa, care-s un pic cam mari.

Acum serios: au început să ajungă la redacţie mici reclamaţii cum că au cam expirat din invitaţii, aşa că am optat pentru varianta atehnică. Feel free să mă puneţi în readere cu blogul nou şi dacă chiar aveţi chef, în blogroll. Haha:). (Da, am idei.)

Mulţumesc! Weekend fain!

3 comentarii:

  1. Salut!

    Dacă îți place arta și vrei să susții talentul din țara noastră îți propun o colaborare. Sunt administratorul siteului aerografie.ro și îți ofer să facem un schimb de articole și linkuri între blogurile noastre.
    Pentru a afla mai multe detalii despre oferta mea, intră pe linkul:
    http://aerografie.ro/pages/schimb-de-linkuri

    Adrian Moisa,
    Y!mess: aerografie_ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog