luni, 13 decembrie 2010

Jpegi 1

Felicitarea de ziua Angelei


Starbucks cu ftl la mol


Cer jucăuş într-o dimineaţă de toamnă la cîţiva metri de casa noastră


9 achiziţie la 5 ani, de la două fetiţe cu o tarabă la o intersecţie. Au vrut 1 euro sau mai puţin pe el, P. a dat 2. Sigikid, pe numele lui şi-al firmei producătoare! :X


Moştenitorul la construit. Taică-su e disperat după lego şi Jr. a învăţat că dacă stă în faţa computerului şi cere le-go-le-go-le-go-du-plo poa să se uite pe site-ul ăla. Aşa că m-am jucat diverse joculeţe cu el în braţe, pe site. Hah!


München - Stachus, nişte reporteri şi un cetăţean halind castane


Tot acolo, McDo internaţional


Piaţa de Crăciun


Plăcinţele din cartofi raşi, delicioase, la mine la mama şi la bunica se cheamă "tocini", cică sînt ungureşti, din Ardeal. Aici le zicea "raibădaci"

12 comentarii:

  1. Foaaarte faine!
    Deci ati fost la Starbucks:)
    Si ai fes rosu:)

    RăspundețiȘtergere
  2. vai era să mă speriu că ce multe e-mailuri am:)

    Suzi,
    am fost, da, de mai multe ori, îs cam muartă după prăjitura din mijloc!
    am fes roşu ui de la crăciunu trecut sau să fie deja de acu 2 ani? :)

    Crin,
    u'r 2 kind:)!

    Ţineţi aproape, le pun şi o explicaţie două acuma...

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar asa, am mâncat cartofi rasi la cuptor prima data acum 31 de ani, la Sucevita. Se numeau "tocinei".

    RăspundețiȘtergere
  4. Dan,
    mi se pare că aşa le zice în Moldova, dar nu ştie multă lume de ei, cel puţin aşa am constatat eu. Da îs aşa de buuuni!

    RăspundețiȘtergere
  5. tocini, da, asa le zice în bucovina cred, la noi în Neamt n-avem;
    super poze!
    si noi am cerut un lego de la moshu duplo!

    RăspundețiȘtergere
  6. da cînd am fost în vizită de ce nu me-ai prezentat tocini tocinei sau raibădaaaaci, aaaa?
    nu mai zic că nu m-ai dus la diznilend:(

    alor, gud lac cu lego duplo. am rămas tablo ce bine pronunţă jr lego duplo care nu mi se pare aşa izi de pronunţat. bufniţa zice dudita şi paprika baghica:)

    RăspundețiȘtergere
  7. tu, n-am mîncat tocinei ever, de unde sa-ts prezint?! de la S. din Berlin stiu de ei...
    data viitoare te fac un diznilend alor

    RăspundețiȘtergere
  8. ai teic it ez ă pruamis!
    :)
    tocinei verii delişăz, teic mai uărd for it:)

    RăspundețiȘtergere
  9. bai io cre' ca tocineii aia au fost introdusi la voi de bucovinenii aia care vindeau currytwurst în piata aia din Frankfurt!

    RăspundețiȘtergere
  10. this would be nice:)

    aici sînt şi le zice kartoffelpuffer, da nu-s nici pe de parte aşa gustoşi ca raibădaaaciii. de fapt problema e că-s greţeo de la tona de ulei în care îs făcuţi. la muenchen îi făceau în grăsime, altă nebunie sănătoasă. şi uel, m-a durut burta după aia:D dar buuuuni!

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog