vineri, 18 iulie 2008

Masini nemtesti

Iar ma lasa memoria, da o s-o las si eu pe ea si gata.

Acu vreun an aproape ne-am oprit la o terasa dupa ce fusesem la meci si mie mi-a fo foame, m-am dus la libaneji sa-mi iau saorma si nu stiu ce-am cautat la alimentara, a, voiam tigari si m-am intors cu un "zdrobitor pentru cartofi" care nu mai stiu cum se cheama in germana, fiindca P. a scobit eticheta instrumentului si i-am aratat io uite aici scrie pe romaneste si paf, a tinut minte si apoi s-a duelat la masa la terasa acolo cu tseava aia strigind cit mai sacadat
zdro-bitor pentru car-tofli! si asta suna ca un fel de incantatie, ma ducea cu gindul la lord of the rings sau la heri potar, macar!

Bun, la luni bune dupa aia, P. stie in continuare sa zica zdrobitor pentru cartofi. Stie mai bine decit mine, pentru ca la un moment dat nu-l gaseam si am incercat sa-i descriu ceea ce caut, nestiind eu cuvintelul german, pina mi-a picat fisa ca pot vorbi cu el in termeni stiintifici in limba mea materna.
Siiii ne-am cumparat si polonic, produs de aceeasi firma, deci cu eticheta in 6 limbi pe putin.
"polonic", un cuvint jucaus :D dupa parerea mea, nu s-a prins de P., desi ne-am dat amindoi silinta.
-haide tu ca e simplu, am incercat eu sa-i explic, polo ca-n masina si nic ca frendu tau nick.
-a da polonic.
citeva ceasuri dupa: cum ii zice?
mmmmm o masinaaa si ....
-o masina cu doi de o, haide P, ca poti!
-volvo?
-...=)))))))))))))))))))))))))))))))

Mai nou incepe direct cu nic...opel???
Da' opel are doi de o, tu?
Nu, da are doua vocale!
mhhhhh!

4 comentarii:

  1. Uite cum ma duc eu cu zambetul pe buze la culcare. Gratie tie.

    RăspundețiȘtergere
  2. oana care nu ma lasa pe blogul ei czav :(((((
    oana, ce rea eeeeeesti!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, Oana care chiar nu are nimic interesant pe CZAV. Doar niste Clipe, niste Zile....o Viata. (o sa-mi fac eu un blog sa-l pot face public si o sa fii prima - si poate singura invitata - ca tare mi-esti draga.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mama, da ce aiurea am pus liniutele alea!!! Stiam eu ceva, ca da bine sa pui liniute. Apozitie, parca asa ii ziceam textului dintre, nu? Da acum am dat-o rau in bara. Sau...da bine si asa?

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog