joi, 12 iunie 2008

Iutube

1) Am fost pe 1-2 iunie scurtut la Marea Nordului. Tre joli, camera cu balcon pe doua laturi, restaurant idilic, miros de mare, citiva turisti, un castel, foarte linistit asa.
Ne-am dus cu masina si ne-am intors cu trenul. In masina am ascultat radio si la un moment dat mi-am dat seama ca ascultam cam a 4a oara la rind o piesa. Care mi-a si placut. Aparatura nu m-a ajutat sau n-am stiut eu pe ce buton sa apas sa aflu cine este rokeristul.
Acasa am sapat pe diverse posturi in cautarea dinsului, la radio idem. Pina ieri dimineata cind l-am aflat. Aicisa deci va rog (videoclipul este, cum era de asteptat, slabist- si inca va dau varianta de bun sipt, cu o minuta de introductiune fara sens lipsa).


2) Acu sa fie macar fo luna ma uitam intr-o seara in teveu la un a, deci a fost cind a implinit Israelu 60 de primaveri, a fost girla reportaje tematice in teveu, pe shpe programe, deci unul din ele a fost si cu fetisuara asta care sincer atuncea nu i-am retinut numele, da stiu ca a concertat si cu meseriasi alde Bono (si altii imi scapa si orcum nici de bono nu-s f sigurisima).
Bon. Apoi am ascultat pesa dinsei in radio, crezind ca o cinta pardon Natasha Bedingfield. Care apoi in tv iaca era Yael Naim care credeam ca Yael e nume de barbat nuj de ce ca am o carte de un Yael nuj cum ca inca n-am citit-o da are critici pozitive pe net, deci nu. Asa, proapil ca intre timp toti ii stiti piesa (care e in toptenu american pe locu 7 sau in fine a fost si a rupt un record caci israelita asa sus in top). Bon, scobind iutubu am gasit Toxic a lu Britni cintata de Yael la un festival de pian. Pliz.

3) Tot ieri haleam inghetata holbindu-ma la King of Queens. Care nu i-am vazut la vremea lor, mi sa par sinpatici, ma uit acu cind ii apuc. Bon. Si acolo apare faza memorabila cind Doug ii compune lu Carry o melodie si i-o cinta la ghitara. Pentru cine nu cunoaste, aveti mai jos ocazia. Merita. A, intre cele doua bucati de pese care versurile este
dac und cheri dac und cheri dac und cheri
artur artur artur!!!

urmeaza un dialog cum Dac vrea la pitsa si Cheri are teme, apoi Dac cinta din nou.
Mia mi s-a parut bestial.





In fine, mincam inghetata, care cu mari chinuri am reusit s-o termin. Reclama la King of Queens este la nuj ce produs Choco Fresh care P. a cumparat de la magazen, deci am avut king ov cuins cu shocofresh.
Bon. Cind am terminat inghetata de la firma ben&jerrys parca, P. s-a apucat sa-mi cinte imitind o ghitara:
ben en geri ben en geri ben en geri
shoco fresh shoco fresh shoco fresh!

Asa ca avem distractie momental, desigur, pina ne trece. :D

Bonus: o alta gagica pe care i-o bagam pe git lu Natasha pina s-o scociorez pe net, sint o luzeritsa, da, aim sorii, iacata cit de misto le zice! Leidiz en gentalmenz, One Fine Frenzy.
Ma duc sma uit la meci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog