luni, 7 aprilie 2008

Saptamina buna se cunoaste de dimineata

P. a pus ceasul sa sune la 6, io la 7. La 7 juma a sunat Angela sa ne comunice ca are niste potol pentru noi si atunci chiar ne-am dat jos din pat.
In timp ce P. isi calca niste nadragi, io haleam niste resturi de friptiur cu cartofe. Dush n-am mai facut, caci eram foarte fresha de aseara.
Pa, duce-te, draiv cherfalii, i-am zis.

Ieri ne chinuisem sa facem shoping pe net, lui nu i-a mers, nu mi-a mers nici mie, apoi i-a mers lui totusi. Inainte de-a lua somn mi-am amintit sa imi mut portofelul (negru) de pe biuro aproape de usa, sa nu risc sa calatoresc iar la negru cu portofelu acasa.
In ultima miime de secunda, cind sa ies pe usa, percutez ca portofelul nu-i unde l-am parcat.
Cu vreo doua Craciunuri in urma am facut din P. un om adevarat (anumea cu pormoneu adevarat de pele neagra!).
M-am uitat in cutia de bani, trona angelic o suta de ioroi care nu ma primeste in otobuz cu ei, caci n-are rest.
Sunat pe P. Mi-ai imprumutat portofelu? Sa videm a zis el da nu cred. Ups! e la mine.
Ah cul am zis io, misto de tot, ma duc in miini la job, mai ales ca aznuapte a nins ca-n povestile rusesti si era foarte romantic afara (zloata). P. mi-a susurat timid ca pe masina de spalat se afla niste banisori de i-a extras el din nadragi. Io neincrezatoare i-am zis taci ca i-am cheltuit de mult.
El a replicat ca n-are cum, ca abia de curind i-a plasat colosa.
Na bine, am gasit banisorii, otobuzu a intirziat, da totusi am ajuns mega punctuala pe ogor, unde m-a luat veveritu in primire caaaaci io la ce ora incep?
la 9!
nu la 8 juma?
ia vezi planu meu si mai las-ma!
de-acuma venit la 8 juma indiveren de plan a zis el!
bine tu, da si plec mai devreme am zis io.

In afara de faptu ca nuj cum ma trezesc, se face.

Si-acu zic si eu vulpistic, la jobu une mi-or dat cu flit erau uneori si ture generuasze de la 4 or 5 dimineata. OMG!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog