miercuri, 9 ianuarie 2008

Post foarte serios

Pe vremea cînd era startrec în primă fază la tvr, vară-mii îi plăcea seria şi îi mai plăcea, fără mare legătură, şi de Hugh Grant. Eu la vremea aia aveam alte avioane-n cap, aşa că cel mult îmi plăcea Richard Gere (da' nu-mi plăcea, a-nceput să-mi placă cînd am mai îmbătrînit, şi am, şi îmi). Iar cu anii m-am dedat chiar şi la bred pit şi gioni dip (:PPPPPPPPPPPPPPPPP), dar nu despre asta e vorba aici.

Laaa un moment dat, cînd m-a lovit boala cu filmele cu hepiii end (alea clasice de duminică seara, aşa de clasice, de nu le mai găsesc la tv decît lunea sau marţea, cu noroc), mi-am zis băi, mie-mi place julica roberţ. Ei, şi-am văzut filme cu ea (da să fie cu hepi end şi cu suspansu moderat, că mă tem că-s cardiacă şi nu rezist) şi-am zis buuun.

Cum am mai zis, plecasem la vînătoare de priti umăn. N-a fost să fie.
Filmul pe care urmează să-l văd, mai best frends ueding, e cu mneaei.
(A, în paranteze, normal, priti umăn era simplu 10 euri şi mega ofertă cu notin hil or cum s-o fi pronunţînd, la 20 de euri, într-o pungă, adică parcă le împachetasem eu. Ei păi băi, dacă-mi veniţi cu mega oferte, măcar cosmetizaţi-le cumva, nu mă duceţi cu gogoriţa, iei două, plăteşti ca şi cum ai lua două, că nu ţine! (Mîine o caut la mine la magazen şi dacă e, o iau mai ieftin oricum, am zis.))
(Sînt după o bere (sau două), sou, nevărmaind mii!) (Pliz!)

Aşa, şi-am văzut filmu' ăsta, care părerea mea n-a fost cine ştie ce răsunet la vremea lui, deşi pentru genul lui e aproape minunat, dar la preţul de 8 euri pentru premieră în 2007, e clar, n-a avut mari încasări (zic eu, că dvd-urile cînd apar, îs la un 20, vezi piraţii din caraibe, care numa cu noroc l-am săltat la 16 aş zice).

Zic sincer că driu berimor sau mur nu m-a încălzit mai deloc, cel puţin în 3/5 din film (dificil calculul!) mi s-a părut că joacă ciuboţică, da na, e dulcică ea aşa.

În schiiiiiiiiiiiiiiiiiimb,
hiug grent este o bumbuană, vă zic eu!

Şi revelaţia care, normal, mi s-a revelat seo soar, a fost că julica roberţ ca julica roberţ, da io după hiug mă emoţionez mai rău!

Ah ci băiţăl frumos, aşa cu riduri cum ie iel, mînca-l-ar mama lui!

Acu' vă rog frumos să mă scuzaţi, mă întorn la julica, după ce caut şubleru' şi vă zic ce monitor am. Diagonala de 55 cm, mînca-v-aş! Nu-i al meu, da' mai contează? :D

PS Am terminat Cartea de la San Michele şi părerea e dinaintea alcoolului, e o carte minunată. Cine rîde, rîde degeaba, că eu rîd mai bine.

V-am pa. Ce de-a enteruri am daaat! :)

LE Şi-o să fiu deosebit de atentă, că e şi cu Dermot Mulroney!! Ai lăv iu! :D:D
(Samănă cu cinevaaa:P:D:D:D) (Nu m-am înbătat, doar mă fac şi dialoghez cu vocile.)

6 comentarii:

  1. Imi permit sa-ti recomand "Love Actually" cu hugh grant, care zic eu ca este cel mai tare film posibil din categoria lui (comedia romantica, si un pic dse film de Craciun).

    RăspundețiȘtergere
  2. himmm.. io chiar aveam ceva regrete ca n-am prins music... ca-mi place druica ( =drew ... ), dupa tov grant nu ma dau prea tare in vant... vezi vio, asta inseamna ca n-o sa ne batem de la el, nu? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. io la music & lyrics m-am intristat ca mi-a imbatranit hiugrent :(((((
    pai cum era el in 9 months, pe care l-am vazut fix de 14 ori???
    pai e frumos?

    RăspundețiȘtergere
  4. da,da, si eu votez cu Love Actually, vio, vezi l neaparat, e de geniu...romantic.

    alan rickman, yummy...eu sunt mai gerontofila, desi si Hugh Grant e splendoare.
    Mie mi a placut mult intr un film in care joaca rol haios, dar si de compozitie...1993 The English Man Who Went Up A Hill And (but?) Went Down A Mountain. Nu glumesc, asa se cheama... e foarte foarte misto

    RăspundețiȘtergere
  5. filmu' cu went up and went down e din 95.
    si mai vechi, si foarte bun, si prima data cind l-au vazut ochii mei pe H.G. a fost cind cu un miniserial, 3-4 episoade pe nume "Till we Meet Again" cu o poveste de dragoste cu un domnnu' tata si doamna mama, si cu al doilea razboi, si ei care-aveau trei fete, si prin al doilea-treilea episod apare Bruno, un var d-al fetelor, personaj negativ, o violeaza pe una si se da cu nemtii de pun aia svastica pe castelu' lor.. eheii.. frumos, frumos, era tuns 'nemteste', cu parul dat tot pe spate, asa, si cu o fetisoara sa mori!! Ala Hugh in tinereti...

    http://imdb.com/name/nm0000424/ asa, ca sa vorbim aceeasi limba.

    RăspundețiȘtergere
  6. AprilSea, eu il uram pe Hugh Grant in filmul ala!!! :))) Desi cand l-am revazut, peste niste ani, mi s-a parut quite sexy, iar filmul in sine destul de tras de par :) Ca sa vezi cum se schimba perspectiva.

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog