marți, 18 septembrie 2007

Vine Craciunul

De ceva timp deja tot primeam la job biletele oficiale cu pliz doamna vio planificati-va concediul, dar nevrind eu sa-l fixez pina nu stie si P. cum sta, m-am trezit cu ultima tidula in care conducerea ma roaga la fel de frumos sa le zic cind doresc, ca daca nu, imi dau ei liber cind se poate si pa. Asa ca intre 9 si 29 novenbre sint fri ez a bard.
Bon.
Lunea trecuta am primit marfa "de sezon" : adica turta dulce, tot felul de nebunii de martipan, aproape tot tacimul care se vinde bine iarna, mai ales de Sarbatori. Asta deci in prima parte a lui septembrie. E drept ca mosi neculai si mosi craciuni din ciocolata si bibiliti in staniol colorat inca n-avem.
Sintem foarte aprovizionati si la capitolu helouin, ah ce ma bucur. :S (o mare grija am cu sarbatoarea asta)

A, aseara am avut doua optiuni, ori sa dorm de la 20:00 in fotoliu la tv, ori sa ies la un shoping mic la alimentara si sa ma mai trezesc. Am ales 2 si m-am intors printre altele cu tadaaam turta dulce din care rod cu mare entuziasm si inca niste nebunii cu nuca si ciocolata.
I-am interzis lui P. a mia oara sa-mi mai cumpere dulciuri (ideea e ca dorim sa ajungem la nunta lui var-miu in Iasi pe 10 novenbre si as dori sa fiu imbracabila, ca sa zic asa (ma rog, intre timp, in mare mare secret, cochetez cu ideea de a-mi cumpara frumos o burtiera si-a trai fericita cu mine cum pot eu)); P. se conformeaza, dar am eu grija sa ma aprovizionez, este?

Daca doriti sa ascultati niste chestii misto (fara (sau cu putine) voci:D, adica un fel de clasice, daca nu 100%), dati aici un click la merimeri sau plimbati-va cu incredere la trestie. Eu le multumesc pe aceasta cale ca m-au linistit tare bine si o sa continui sa ascult.
Chiar ma gindeam ca ma enerveaza cei care publica posturi in mare stil (adica 25.000/zi) si din care jumatate ori ar putea lipsi, ori ar putea fi puse mai multe rinduri cap la cap, ca din 5 posturi sa-ti iasa unul. Nu dau niciun exemplu, e ca si cum mi-as face acum autocritica.
Si Patric are mereu dreptate (ma tem) : cum n-ai ce sa scrii, cum mai bagi un iutub mic:)
Na, zile si zile.
Sint foarte fericita ca mi-a trimis mama algocalmin si ca am si gasit sacosa azi dimineata! :)

In afara faptului ca am trintit niste carti pe rafturi, n-am atins nicio carte cu un scop intelectual de cind ne-am mutat. Si cred ca mai dureaza nitel momentul, ca sa zic asa. Am mari dubii daca o sa ajung sa termin ce-aveam inceput...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog