luni, 21 mai 2007

Greit niuz

Vio a venit rupta de munci si lihnita de hameseala (patentez expresia) si s-a foit pina ce i-a venit ideea geniala de-a incropi o chestiune cu zeama in care s-au scaldat 600 g varza de bruxelles congelata (basca o ceapa bibilita in prealabil la care-am plins din toti ochii mei), sare turnata in palma, idem piper, la urma inca un clocotel cu o lingurita de unt si un paarel de lapte (la inceput a fost si apa).
Plus inca un rind de sare si piper (am nimerit tura asta sarea care nu sareaza, normal). Mentionez ca n-am parasit pentru nici o clipa locul faptei si-am turbionat vag din cind in cind printre verze.
Chestiunea a fost foarte comestibila, drept pentru care lui Vio i se decerneaza cu mare tamtam trofeul mult-rivnit Mestecaul de inox.
La capitolul surprize, cit se infierbinta varzuca, in elanul muncitoresc al foametei, Vio a mai curatat cartofii din gospodarie, care au ramas asa si si-ar dori sa se vada pireu (ei pardon!), aspect despre care nu mai garantam nimic, caci burta plina, lenea mare, dar sperantele maxime.
: >>>>>>>>>>>>>>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog