vineri, 22 decembrie 2006

SMS-uri 17

Va mai amintiti de vecinii mei de peste drum? Aia care se uita la tv uneori?
La vechiul domitil de unde va scriu aceste rinduri nemaipomenite sint date jos perdelele. Asa ca am acces la tv-ul lor. Si nu stiu la ce film se uita!
Este o fetita care seamana cu baietelul ala grozav de trist care joaca in diverse filme, cu Bruce Willis de exemplu! Mai este diversi artisti pe care nu-i cunosc si am crezut intii ca e brigit gionz, apoi ca e secs en za sitii, dar nu, a, u, e cu o viloanta! Bun, deci va lasa in acest suspans nemaipomenit!
Pe dulap au un fel de suport de luminari vag evreiesc, are 7 brate, parca era cu 8... mi-am dat nitel in gugal, este o menora exact ca in prima poza care apare la cautarea mea, cu 7 brate! Wow! ce vecini aveam si n-am stiut!

Btw, v-am zis faza cu vecinii?
Intii sa va explic cum P. nu le are cu bancurile si l-am intrebat daca stie cine e nevasta lu santa klaus sau claus!? Si a dat el diverse variante si paf, l-am lasat tablou cu merry christmas!
Bun, iese P. intr-o zi cu soare si cu cer senin din curte, vede un cetatean pierdut pe partea cealalta a strazii (filmul de la vecini va anunt ca e cu o gagicaclarvazatoare!), se duce glont la el sa-l ajute. Ala foarte fericit, buna ziua, am venit pentru locuinta! A da? care locuinta? Nu sinteti proprietarul? Nu. Dar cum e zona? Zona e ok, doar ca e circulata strada, deci e cam galagie. Ah, eu sint steward (!) si am nevoie sa pot dormi la ore imposibile uneori. Na, depinde, zice P., daca sinteti la mansarda, poate acolo e mai liniste. Da' aveti vecini ciudati? Ca vad acolo steagul Braziliei... La care P. incepe sa se rida si-i explica omului ca aia sintem noi, la care stewardul se linisteste foarte.
La parter chiar sta un brazilian, la scara cealalta:D. De cind ne-am mutat, parca sintem pe virf de munte, nu se aude nici o masina... Si avem o fereastra de aia de mansarda fiiiics deasupra patului.
Vecinii au inchis televizorul. Cred ca trag si eu cortina.
Deci pa.

PS Vecinii astia cu suportul evreiesc au in geam decoratiuni de craciun. Stewardul era homo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog